DataSync’in Hikayesi: Uzmanlık ve İnovasyonun Buluşması
DataSync, markaları Türkiye’de online kanallar üzerinden büyütme vizyonuyla eski bir Walmart Kategori Yöneticisi tarafından kuruldu. Ancak, gelişmiş teknolojilerin eksikliği operasyonları ölçeklendirmeyi ve yönetmeyi zorlaştırıyordu. Bu boşluğu kapatmak için Elips Grup ile iş birliği yaparak, 33 yılı aşkın bilişim tecrübesinden faydalandık ve güçlü, yapay zekâ destekli bir e-ticaret ve perakende platformu geliştirdik. Walmart’tan gelen derin sektör bilgisi ile son teknolojiyi bir araya getirerek, operasyonları sadeleştiren, ölçeklenebilirliği artıran ve iş büyümesini destekleyen bir çözüm olan DataSync ortaya çıktı.
Bugün DataSync ekibi, yılda 4 milyon dolardan fazla hacmi platform üzerinden yönetiyor; 15’ten fazla sektörde ve 300’den fazla markada 50.000+ SKU’yu başarıyla işleyerek operasyonel verimliliği, sorunsuz süreçleri ve büyümeyi mümkün kılıyor.